Inloopdag van 28 septeber 2013

Deze wijkinloop is onze voornaamste activiteit in ons streven direct contact te houden met de wijkbewoners.
In persoonlijke contacten kunnen zaken beter en duidelijker worden besproken. Gelukkig was er de afgelopen vijf jaar dat de wijkraad deze ochtend organiseerde, altijd veel belangstelling van de bewoners. Daarom hebben wij weer het volgende programma opgesteld.

Vanaf 10.00 tot 13.00 uur bent u welkom bij Wieleman. In de zaal is een vijftal 'stands' ingericht.
Drie van deze stands zijn bedoeld als contactpunten voor de wijken, zoals Mosterdhof, Struikendoorn en de Weem, de Waaij.
Bij ieder van deze stands is een wijkraadslid. Bij hem/haar kunt u terecht voor vragen of opmerkingen voor de betreffende wijk. Uw vragen of opmerkingen worden daar genoteerd en daarbij vragen wij om uw mailadres. Via de e-mail wordt u op de hoogte gehouden over de behandeling dan wel afhandeling.
Een vierde stand wordt ingericht voor de wijkagent Wiro Pillen. Bij hem kunt u terecht over alle soorten vragen over de veiligheid in de wijk.
Bij de vijfde stand informeren wij u over alle andere zaken die het leefmilieu in onze wijken kunnen beïnvloeden. Dat kan gaan over de industrie op de Kleefse Waard maar ook over de bestemmingsplannen die de gemeente Arnhem ontwikkelt. Ook willen wij u op verzoek laten zien hoe u gebruik kunt maken van onze site of andere meldingen via internet.
Om de sociale contacten te bevorderen, houden wij een doorlopende fotopresentatie van Westervoort met soms unieke beelden. Het blijkt dan heel gezellig om onder het genot van een kop koffie of thee weer eens te spreken over Westervoort en haar bewoners, zoals het nu en vroeger was.
Bovendien voeren wij actie voor de stichting zes minuten Westervoort. Deze stichting zet zich in voor het realiseren en in stand houden van een dekkend netwerk van defibrillatoren (AEDs) in onze gemeente. Met het rad van fortuin en andere acties proberen wij die stichting te ondersteunen.

Meer informatie vindt u in de rubriek documenten onder de titel Bijdrage Wijkkrant 2013 met Jaarlijkse Inloopinformatie