Informatieve Wijkinloop op zaterdag 27 september bij Wijkraad MSW in Westervoort.

Op zaterdag 27 september houdt de Wijkraad (MSW) Mosterdhof, Struikendoorn en de Weem/De Waaij in Westervoort haar jaarlijkse wijkinloop. Deze vindt plaats bij Zalencentrum Wieleman in Westervoort. De inloop is vanaf 10.00.   Dan begint een informatiebijeenkomst over windmolens. Inleider is A. Koers Voorzitter NLVOW.
Rond 11:30 is het einde van de presentatie en is er mogelijkheid tot het stellen van vragen.
Lees de toelichting in de wijkkrant die huis aan huis bezorgd is in de wijken, maar ook te vinden is op het Beginblad van onze web-site.
Met deze wijkinloop streeft de wijkraad drie doelen na, te weten, het bieden van een platform voor vragen en klachten over de woonomgeving, het informeren en interesseren van de bewoners over ontwikkelingen in de directe omgeving en tot slot het bieden van een ontmoetingsplaats voor buurtbewoners. Dit laatste vindt plaats in het kader van Nationale Burendag.
Er zijn ook zaken die niet doorgaan en dat betreft openstaande acties en de Kermisatractie. Hierover kunt u lezen in de wijkkrant "Najaar 2014" op deze web-site.

Het programma bij zalencentrum Wieleman heeft ook een sociaal karakter. De zaal is zo ingericht dat naast de informatie- en klachtenpunten ook de gelegenheid bestaat om gezellig met buren en (on)bekenden een kop koffie te drinken. Voor kinderen zijn er wat activiteiten mogelijk, zodat de ouders rustig hun tijd kunnen nemen om te praten en te vragen. De wijkraad probeert bovendien de aanwezigen wat langer te binden door regelmatig een trekking te houden met een Rad van Fortuin. Deze keer willen wij de Hersenstichting hiermee steunen.
Wijkbewoners kunnen op deze bijeenkomst natuurlijk ook zelf ideeën aandragen waarmee in de toekomst het ‘burengevoel’ in de wijken wordt vergroot.

Wilt u meer weten over de Nederlandse Vereniging Omwonenden Windturbines (NLVOW),  kijKt u dan eens op NLVOW.nl:  Website van de Nederlandse Vereniging Omwonenden Windturbines